Terug naar de startpagina |
|
Fotopagina |
Klik op 'n foto voor een vergroting. |
18 oktober t/m 21 oktober 2007
Hoofdstuk: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11][12] [13] [14]
De banketavond ging langzaam naar een hoogtepunt en daar leverde een paaldanser een flink aandeel in. Zijn conditie was vermoedelijk nog niet helemaal toppie want hij was na zijn optreden op sterven na dood. Hij hijgde als een postpaard, het zweet druppelde om hem heen op de vloer maar de act was gelukt zonder ongelukken. (foto 2) De heer Hendrik verliet tevreden de vloer met een van zijn 6 vrouwen en de muziek ging over van Barok naar House. Iedereen werd uitgenodigd de dansvloer te benutten en tussendoor werd het nagerecht opgediend. Naar Oud-Hollands gebruik gingen wij in polonaise door de zaal en Wim werd daar voor de 2e keer die avond getrakteerd op vrouwelijke belangstelling. Deze jongedame was geheel de weg kwijt en na een vluchtpoging van Wim, werd Arie het volgende onwillige slachtoffer van deze jonge 'man-eater'. De volgende ochtend werd een bezoekje aan een van de beroemde Londense markten geannuleerd om het op tijd bereiken van de veerboot niet op het spel te zetten en konden we ontspannen ontbijten, de koffers pakken en de weg terug aanvaarden. De overtocht verliep weer vlekkeloos en in België rijdend was aan de chauffeur te zien dat het een uitputtende paar dagen waren geweest......(foto 10) Helaas sloeg er noodlotje toe. De motor weigerde te draaien na
een stop bij een tankstation. Wat zou er nu weer aan de hand zijn.
Een brandstofslang op donderdag was te verteren maar nu alweer een
mankement was eigenlijk teveel van het 'goede'. Ferry belt maar weer
eens met de technische dienst (foto 11) en krijgt wat adviezen door.
Intussen wordt er met man en macht geprobeerd alsnog leven in de
brouwerij te krijgen en verdikkeme, het lukte. Vlug instappen voor
de 2920 zich bedenkt en wegwezen. We haalden Princeville precies
want op het parkeerterrein aldaar hoefde de motor niet uitgezet te
worden, dat ging vanzelf. Foute boel dus. Ferry en Wim gingen de
mogelijkheden nog eens langs en met een kleine berekening van het
aantal gereden kilometers en de tankinhoud bij een volle tank, kon
er maar één conclusie volgen.......de tank was leeg. Bij vertrek had
de meter op het dashboard vol aangegeven en tijdens de reis was de
meter langzaam teruggelopen dus de meter was niet kapot toch? Dus
wel! Hij stond op 1/4 vol en daar bleef hij op staan en leidde ons
daarmee om de tuin. Eind goed, al goed zullen we maar denken. Het zorgt dat deze reis voor ons de boeken ingaat als een heel bijzondere. Sommige mensen maken een wereldreis van enkele maanden maar wij maakten er een naar Londen van 4 dagen. |